صفحه اصلی
|
EN
|
Menu
صفحه اصلی
درباره ما
تشكيلات و وظائف
تاريخچه سازمان
چارت سازمانی
وظایف اصلی سازمان
معرفی مدیران
شماره های تماس معاونت ها و مدیریت ها
منشور اخلاقی سازمان
اهداف و وظائف سایر بخشها
معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت بهبود تولیدات گیاهی
معاونت بهبود تولیدات دامی
مدیریت آب و خاک و امور مهندس
مدیریت صنایع و مکانیزاسیون
مدیریت امور اراضی
مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی
مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق
راهبرد مشارکت سازمان جهاد کشاورزی
تماس با ما
میز خدمت الکترونیکی
فرم اطلاعات خدمت
خدمات قابل ارائه وزارت جهاد کشاورزی به مردم
مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
معاونت بهبود تولیدات دامی
مدیریت شیلات و امور آبزیان
مديريت امور سرمایه گذاری
مدیریت حفظ نباتات
مدیریت باغبانی
مدیریت زراعت
اداره توسعه فناوری های مکانیزه کشاورزی
اداره امور پیمان
مدیریت آب وخاک و امور فنی مهندسی
مدیریت صنایع و مکانیزاسیون
قوانین و مقررات
استانداردها و تعاریف بخش کشاورزی
قانون بودجه سالانه
قانون بودجه سال 1396کل کشور
قانون بودجه سال 1395 کل کشور
قانون بودجه سال 1394 کل کشور
قانون بودجه سال 1393 کل کشور
ضوابط اجرائی بودجه سالانه
ضوابط اجرائی قانون بودجه سال 96
ضوابط اجرائی قانون بودجه سال 95
ضوابط اجرائی قانون بودجه سال 94
قانون افزایش بهره وری
قوانین و مقررات
منشور حقوق شهروندی
مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری
نقشه راه اصلاح نظام اداری
قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی
آئين نامه اجرایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان
متن كامل قانون برنامه پنجم
اخبار
اطلاع رسانی
دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان
آمار پایه ای
سیمای کشاورزی استان همدان
سیمای جهاد کشاورزی شهرستانهای استان همدان
زمینه های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی
مقدمه
سیمای کشاورزی استان همدان
توانمندیهای بخش کشاورزی ااستان همدان
کشاورزی دانش بنیان
زمینه های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی
سیمای بخش کشاورزی استان همدان - چهل سال تلاش
جدول ملاقات عمومی ریاست، معاونین و مدیران سازمان
پیامهای حوزه نمايندگي ولي فقيه
اسلام جهش تولید و رونق اقتصاد
(جنبش کتابخانی (اخلاق
(جنبش کتابخانی(رمضان
(جنبش کتابخانی (ره توشه یک
(جنبش کتابخانی (ره توشه دو
(جنبش کتابخانی (گونه شناسی رفتار پیامبر(ص) با زنان
چهل حدیث در مورد رمضان
روزه در کرونا
مسابقه رمضانیه برادران
مسابقه رمضانیه خواهران
مسابقه کتابخوانی ازکتاب پرتویی ازرمضان
جزوه تفسیر موضوعی-98
اطلاعیه آزمون دوره آموزشی تفسیر نمونه جلد7
کتاب تفسیر نمونه جلد 7
سوالات آزمون ضمن خدمت عقیدتی نمونه جلد 7
مسجد در آیینه قرآن و روایات
تفسیر-ویژه-رمضان-98
اطلاعیه آزمون کتاب تفسیر نمونه جلد نمونه 6
سوالات آزمون ضمن خدمت عقیدتی از کتاب تفسیر نمونه جلد 6
کتاب تفسیر نمونه جلد 6
ارزیابی اقامه نماز
تفسیر نمونه جلد 5
تقدیر نامه ها
افزایش تولید محصولات کشاورزی
رتبه برتر برنامه ها وسیاست های اقتصاد مقاومتی
انتخاب سازمان به عنوان دستگاه برتر استانی
مشخصات دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان
راهبردها و سياستهاي توسعه ميان مدت در پرتو آمايش
پرسشهای متداول
دستورالعمل بروز رسانی
سالنامه آماری کشور
سالنامه کشاورزی کشور
سالنامه آماری استان همدان
شورای پژوهش
ضرورت و اهداف
اعضای شورای پژوهش
اولویتهای محورهای پژوهشی
فرآیند اجرایی بررسی طرح پژوهش
رسانه ها
اینفوگراف
محصولات استان
مقالات و پژوهشها
سـازمانهای وابسته
اداره کل دامپزشــکی استان همدان
اداره کـل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان
امور عشايري استان همدان
تعاون روستايي استان همدان
سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی
شرکت پشتيباني امور دام استان همدان
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان
شرکت خدمات حمايتي كشاورزي استان همدان
اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی همدان
آمار سایت
اهداف و وظائف معاونت توسعه مدیریت و منابع
معرفی مدیر امور اداری، پشتیبانی و رفاه
محل استقرار : همدان میدان بعثت کوچه مشکی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان
شرح وظایف امور اداری:
1- ثبت و ضبط و نگهداری اسناد پرسنلی (بایگانی پرسنلی)
2-ثبت و ضبط و نگهـداری اسناد اداری (بایگانی قوانین، مصوبات، آئین¬نامه¬ها، دستورالعمل¬ها، ابلاغیه¬ها، نامه¬های اداری و ...)
3- صدور انواع احکام کارگزینی همکاران شاغل
4- ثبت و ضبط و نگهداری سوابق ورود و خروج پرسنل
5- ثبت و ضبط سوابق مرخصی همکاران
6- معرفی به کمیسیونهای پزشکی (جهت استراحت یا ازکارفتادگی)
7- اجرای احکام قضایی صادره از سوی مراجع ذیربط (دادگاههای عمومی – هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان)
8- نقل و انتقالات پرسنلی (انتقال، مأموریت، جابجایی محل خدمت)
9- پرداخت کمک هزینه¬ها و فوق العاده¬های قانونی مستمر و غیرمستمر
10- ارزشیابی شغلی همکاران
11- جذب سربازان دارای امریه خدمتی
12- جذب و استخدام و به کارگماری پرسنلی مورد نیاز سازمان براساس قوانین و مقررات مربوطه
13- تغییر وضعیت استخدامی پرسنل برابر مقررات مربوطه
14- تسویه حساب و خاتمه خدمت همکاران
15- صدور احکام بازنشستگی همکاران
16- صدور احکام ازکارافتادگی همکاران
شرح وظایف امور پشتیبانی و رفاه:
- انجام اقدامات لازم به منظور تأمین، تجهیز، نگهداری، تعمیر و اجاره ساختمانها، تاسیسات و ابنیه سازمان جهاد کشاورزی استان در جهت بهبود فضاهای اداری.
- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین، تجهیز، نصب و بهره برداری از ماشین الات و تجهیزات مورد نیاز سازمان و پیگیری امور مربوطه.
- نظارت بر اداره انبارها و سازه¬های نگهداری اقلام و تجهیزات عمومی مربوطه به سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر واحدهای تابعه و وابسته.
- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور تامین و ارائه خدمات نقلیه و ترابری مورد نیاز سازمان جهاد کشاورزی و پیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.
- اقدام در جهت نظافت و تامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.
- انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان و برگزاری جسات، سمینارها، مراسم و غیره.
- انجام اقدامات مربوط به فروش و وگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان، تنظیم اسناد و مدارک مزایده و مناقصات، امور مربوط به کمیسیون معاملات و تشریفات مربوطه.
- انجام اقدامات لازم به منظور تامین سرانه¬های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل (سهمیه¬های سفرهای زیارتی، امکانات اقامتی و کمکهای غیر نقدی و ...) و توزیع آنها براساس ضوابط و مقررات مربوطه.
- نظارت بر امور تعاونی¬های کارکنان شامل (تعاونی مسکن، تعاونی مصرف ...) و انجام اقدامات لازم به منظور تقویت و پشتبانی آنان.
- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور تجهیز، ساماندهی و تقویت خوابگاه ها و اماکن اقامتی سازمان استان.
- برنامه ریزی و ارائه خدمات مشاوره، بهداشت حرفه ای، مددکاری و ... بهکارکنان، بازنشستگان، از کار افتادگان و سایر کارکنان سازمان.
- برنامه ریزی و اجرای برنامه های تربیت بدنی شامل (آموزش، اردوهای ورزشی، مسابقات و ...)
- انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان و پیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.
معرفی مدیر امور مالی و روش تماس:
مدیر علی اکبر فضلی
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم حسابداری
تلفن مستقیم :
تلفن مرکزی : 8241066
دورنگار:
آدرس Email:
آدرس :
صندوق پستی:
محل استقرار : همدان میدان بعثت کوچه مشکی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان
جانشین/معاون: مسعود مهری
شرح وظايف مدیریت امور مالی
1- اعمال نظارت مالی و انطباق دریافت ها و پرداخت ها با قوانین و مقررات جاری کشور
2- نگهداری و تنظیم حسابها مطابق قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه و ارسال آن به مراجع ذیربط
3- تهیه و تنظیم گزارش تفریق بودجه در پایان هر سال مالی و ارسال آن به مراجع ذیربط
4- نگهداری حساب اعتبارات براساس قوانین بودجه سالیانه کشور
5- حفظ و نگهداری اسناد و دفاتر مالی مطابق ضوابط دیوان محاسبات کشور
6- نگهداری و تحویل وجوه و نقدینه ها و سپرده ها و اوراق بهادار
7- نگهداری حساب اموال دولتی و نظارت بر حساب اموال مذکور و همچنین نظارت بر انبارها
8- نگهداری حساب درآمدها و تهیه و تنظیم گزارشات مربوطه به تفکیک منابع درآمدی و حسب مورد پیگیری استرداد درآمدها از اداره کل خزانه
9-تأمین اعتبار حواله های صادره از سوی مقامات مجاز به منظور اختصاص تمام و یا قسمتی از اعتبار مصوب برای هزینه معین
10- در اختیار قرار دادن تنخواه گردان پرداخت به عاملین مسئول امور مالی با تأیید مقامات مجاز برای برخی از هزینه ها و پیگیری های لازم جهت واریز آن
11- تهیه و تنظیم و پرداخت لیست حقوق و مزایای کارکنان شاغل، بازنشسته و موظفین
12- معرفی عاملین مسئول امور مالی و امناء اموال و نظارت بر عملکرد آنان
13- همکاری و تشریک مساعی با امور مالی سازمانهای تابعه و وابسته به منظور حسن انجام امور محوله
14- افتتاح حسابهای مورد لزوم جهت انجام امور دریافت و پرداخت وزارتخانه و حسب مورد انسداد حسابهای غیرضروری با مجوز اداره کل خزانه
15- هماری با دفتر بودجه و تلفیق برنامه ها به منظور مصرف بودجه سالیانه وزارتخانه
16- انجام اقدامات لازم در خصوص وصول اعتبارات از خزانه و ابلاغ اعتبارات ملی به سازمانهای تابعه و وابسته مطابق ضوابط مربوطه.
معرفی رئیس اداره امور ایثارگران و روش تماس
رئیس روح اله رجایی
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد برنامه ریزی روستایی
تلفن مستقیم :
تلفن مرکزی : 8241066
دورنگار:
آدرس Email: Raja_r101@yahoo.com
آدرس :
صندوق پستی:
محل استقرار : همدان میدان بعثت کوچه مشکی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان
جانشین/معاون:
شرح وظایف اداره ایثارگران:
1-برنامه ریزی جهت انجام دیدار با خانواده های تحت پوشش به طور مستمر، همچنین شناسایی و دسته بندی خانواده های آسیب پذیر، و تلاش جهت حل مشکلات و ارائه خدمات و مشاوره های حقوقی و مددکاری اجتماعی
2- رسیدگی و پیگیری امور مادی و معنوی ایثارگران، مشکلات معیشتی، احکام حقوقیف امور اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان
3- حمایت، هدایت و پیگیری اموز آموزشی ایثارگران و خانواده های ایشان
4- تعامل و ارتباط تمنگاتنگ با مجموعه های (داخل و خارج از سازمان) مرتبط با حفظ آثارو ارزشهای دفاع مقدس، سازمانهای پژوهشی و ...
5- پیگیری و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری اعم از کتاب، لوح فشرده، فیلم، تئاتر، کلیپ، انیمیشن و ...
6- تجلیل و تکریم ایثارگران از طریق: برگزاری یادواره های شهدا، سفرهای زیارتی و سیاحتی، جشنواره های مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی
7- ارائه گزارش عملکرد دوره ای به اداره کل امور ایثارگران
معرفی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و روش تماس
رئیس داود احمدی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس جامعه شناسی
تلفن مستقیم : 09183073686
تلفن مرکزی : 8241066
دورنگار:
آدرس Email: Ahmadi14@gmail.com
آدرس :
صندوق پستی:
محل استقرار : همدان میدان بعثت کوچه مشکی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان
جانشین/معاون:
شرح وظایف گروه نوسازی و تحول اداری
منطقي نمودن اندازه دستگاه:
• مهندسي مجدد ماموريت ها و وظائف دستگاههاي اجرائي به منظور منطقي نمودن اندازه دستگاه و تعيين حدود وظائف اجرائي دولت و مردم براي تحقق اهداف دستگاه .
• بررسي اندازه مطلوب و منطقي دستگاه با اعمال سياست واگذاري تصدي هاي اقتصادي ، اجتماعي ، خدماتي و … به بخش غير دولتي .
• يافتن راه كارهاي مناسب براي انجام وظائف ، خدمات و ماموريت هاي دستگاه به روش غير دولتي
• اجراي مفاد مواد 88 و 90 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت براساس روشهاي تعيين شده براي واگذاري تصدي هاي اجتماعي ، فرهنگي ، خدماتي و رفاهي دستگاههاي اجرائي به بخش غير دولتي ، شهرداريها و دهياريها و نظارت بر اجراي اين مورد و تهيه گزارشات لازم براي ارائه به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
• تدوين برنامه نيروي انساني دستگاه در چارچوب برنامه جامع نيروي انساني در بخش دولتي .
• پيگيري اهداف و برنامه هاي مرتبط با اندازه دولت در زمينه نيروي انساني در برنامه هاي توسعه .
• انجام بررسي هاي لازم به منظور بهينه سازي ساختار ، تركيب و توزيع نيروي انساني و ارائه پيشنهادها لازم به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و ستاد برنامه ريزي تحول اداري .
• انجام بررسي هاي لازم به منظور كارسنجي و برآورد نيروي انساني مورد نياز با همكاري واحد ذيربط و چگونگي تامين آن از داخل دستگاه .
• گردآوري و جمع بندي آمار نيروي انساني و اطلاعات اداري و مديريتي و اطلاع رساني در اين زمينه .
اصلاح تشكيلات :
• بررسي و انجام مطالعات لازم به منظور اصلاح ساختار سازماني دستگاه و سازمان هاي وابسته در تطبيق با برنامه هاي كلان و ملي ، سياستها ، ضوابط و مقررات مربوط.
• ارائه پيشنهاد در خصوص ادغام و انحلال واحدهاي تابعه و وابسته غير ضروري و واحدهاي استاني و شهرستاني .
• مطالعه و بررسي مستمر سازمان و وظائف دستگاه به منظور تفكيك و تقسيم صحيح وظائف ميان واحدهاي و جلوگيري از تكرار و تداخل وظائف و تعيين تعداد و عناوين پستهاي سازماني مورد نياز و حذف موانع و نارسائي هاي تشكيلاتي .
• بررسي و تهيه و تنظيم نمودار تشكيلاتي ، اهداف ، شرح وظائف و سازمان تفصيلي با رعايت ضوابط ساختار سازماني ابلاغي از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارائه پيشنهادهاي لازم و مراقبت در حسن اجراي تشكيلات مصوب .
• بررسي پيشنهادهاي واصله از واحدهاي مختلف دستگاه در خصوص ايجاد و حذف سطوح و پستهاي سازماني و تامين پستهاي سازماني مورد نياز و ارائه تغييرات تشكيلاتي پيشنهادي به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور .
• انجام اصلاحات ساختاري در راستاي تمركز زدائي از اداره امور .
• بررسي و اعلام نظر در خصوص قوانين ، آئين نامه ها ، تصويبنامه ها و اساسنامه ها از بعد تشكيلاتي .
• زمينه سازي براي توسعه سازمانهاي غير دولتي و تشكلهاي تخصصي و سازمانهاي محلي در راستاي تحقق وظائف دستگاه .
اصلاح فرآيندها و روشهاي انجام كار:
• بررسي و انجام مطالعات مستمر در خصوص نارسائي ها و مشكلات مربوط به سيستم ها ، فرآيندها و روشهاي اختصاصي مشترك و عمومي و ارائه راهنمائي و مشاوره و برنامه ريزي براي اصلاح و بهسازي آنها با همكاري واحدهاي ذيربط.
• مطالعه، تهيه و تدوين فرم ها، كنترل فرمهاي اداري، مالي، پشتيباني و اختصاصي، كدگذاري، اصلاح و بهنگام سازي آنها.
• مطالعه و بررسي به منظور اصلاح روش هاي مشترك و اختصاصي با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور .
• تعيين و پيشنهاد اولويتهاي اصلاح روشها ، رويه ها و فرآيندهاي انجام كار دستگاه به شوراي تحول اداري در جهت ارتقاء بهره وري ، كارائي و رضايت ارباب رجوع و كاهش هزينه ها .
• مهندسي مجدد ، تجزيه و تحليل و طراحي سيستم ها و روشهاي انجام كار .
• تهيه استانداردهاي لازم براي جا و مكان و نحوه استقرار واحدها .
فن آوري اطلاعات:
• راهبري نظامها، فرآيندهاو اقدامات مربوط به فنآوري (اتوماسيون) اداري سازمان درجهت بهبود و كارآمدي نظامهاي مديريتي (تصميمسازي و تصميمگيري و...) و افزايش قابليت سازمان درجهت ارائه خدمات گسترده، سريع و مطمئن و بيوقفه به مراجعان و تعامل شايستهتر به مردم و سازمان.
• بررسی آن دسته از فرایندهای سازمانی (عمومی و اختصاصی) که نیاز به مکانیزه شدن دارند.
• ارائه طرح های بررسی شده به اداره آمار و فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه جهت تهیه نرم افزارهای پیشنهاد شده.
• نظارت بر اجرای نرم افزارهای تهیه شده در جهت کنترل و تطبیق با اهداف از پیش تعیین شده.
توسعه مديريت و امور مديران:
• انجام مطالعات لازم به منظور استقرار نظام ها و سبكهاي مديريت نوين براي انجام كارآمد و وظائف اصلي دستگاه .
• مطالعه و بررسي مستمر در خصوص نظامهاي مديريتي دستگاه ( تصميم سازي ، تصميم گيري ، نظارت و كنترل ، هماهنگي . … )
• بررسي ، مطالعه ، برنامه ريزي و انجام اقدامات لازم در زمينه ارتقاء فرهنگ و فن آوري مديريت در دستگاه.
• استقرار نظام مديريت كيفيت در دستگاه .
• برنامه ريزي و انجام اقدامات لازم براي شايسته سالاري در انتخاب مديران و كاركنان.
• مطالعه و بررسي به منظور بكارگيري رويكردها و روشهاي نوين مديريت در دستگاه.
• مطالعه ، برنامه ريزي و انجام اقدامات لازم براي ايجاد توازن ميان فرهنگ، فن آوري و مهارت هاي مديران.
• انجام مطالعات ، تنظيم طرح ها و تهيه برنامه هاي مناسب در خصوص حسن مديريت و امور مديران دستگاه در زمينه هاي انتخاب، انتصاب ، ارتقاء ، توسعه ، آموزش ، جبران خدمت و پاداش ها ، ارزيابي و تداوم خدمت آنان.
• برنامه ريزي و نظارت بر تعيين شاخصهاي اختصاصي براي ارزيابي عملكرد واحدهاي سازماني دستگاه.
آموزش و بهسازي نيروي انساني :
الف) آموزش :
• نياز سنجي آموزش كاركنان و مديران دستگاه
• طراحي برنامه هاي آموزشي مبتني بر نيازهاي تعيين شده
• همكاري با سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در خصوص تهيه برنامه آموزشي رشته هاي شغلي اختصاصي
• انجام اقدامات مربوط به اخذ مجوز اجراي دوره ها از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
• نظارت بر حسن اجراي دوره هاي آموزشي
• ارزشيابي ، اجرا و بررسي اثر بخشي دوره هاي آموزشي و انعكاس آن به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
• برنامه ريزي جهت تامين نيازهاي آموزشي كاركنان دستگاه از طريق معرفي كاركنان و مديران به موسسه آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي و ساير موسسات آموزشي معتبر
• برنامه ريزي جهت جلب مشاركت مراكز و موسسات آموزشي تعيين صلاحيت شده از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور جهت طراحي و اجراي برنامه هاي آموزشي
• انجام اقدامات لازم جهت تهيه شناسنامه آموزشي براي كاركنان دستگاه
ب) بهگزيني :
• برنامه ريزي و نظارت بر طراحي و اجراي آزمون هاي تخصصي استخدامي
• تجزيه و تحليل آزمونهاي تخصصي استخدامي به منظور تعيين اثر بخشي آنها و ارائه گزارش هاي لازم به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
مديريت اخلاقي و تكريم مردم:
• بررسي به منظور تدوين اصول و تهيه نظام اخلاقي حاكم بر اقدامات و ارائه خدمات دستگاه (منشور اخلاقي سازمان) و ترويج و تشريح آن براي كاركنان.
• بررسي و پيگيري امور مربوط به تكريم مردم و مراجعين دستگاه و رعايت حقوق شهروندي آنان.
• تهيه برنامه و نظر سنجي از ارباب رجوع در خصوص نحوه ارائه خدمات.
• تهيه طرحهاي لازم در زمينه تاثير گذاري رفتار و نحوه برخورد كاركنان سازمان با ارباب رجوع بر سرنوشت و حقوق استخدامي آنان.
بهره وري:
• شناخت ميزان بهره وري منابع شامل منابع انساني، منابع فيزيكي و منابع مالي و … در سازمان.
• بررسي علل پائين بودن بهره وري منابع و آسيب شناسي آن.
• ارائه كمك هاي فكري و تخصصي لازم به دستگاه در زمينه درك و اجراي موثر خط مشي ها و سياستهاي دولت در خصوص افزايش سطح بهره وري.
• انجام مطالعات و بررسي هاي لازم به منظور استقرار چرخه مديريت بهره وري ( موضوع تصويب نامه شماره 22910/ت8070 مورخ 2/3/79 هيات محترم وزيران ) در دستگاه ذيربط و ارزيابي مستمر چگونگي و عملكرد چرخه و ارائه راه حل هاي اصلاحي.
• تهيه برنامه هاي لازم در خصوص ايجاد، توسعه و ترويج فرهنگ بهره وري در دستگاه و استفاده و مصرف بهينه و موثر منابع ( انساني، زماني، مالي، فيزيكي، اطلاعاتي و … ) در دستگاه ذيربط.
• تلاش درزمينه انتقال تجربيات موثردر زمينه مديريت بهره وري به دستگاه و برخورداري دستگاه از الگوهاي موفق در زمينه ارتقاء سطح بهره وري.
• جمع بندي و ارائه گزارشهاي نوبه اي از چگونگي وضعيت بهره وري دستگاه براي انعكاس به مراجع ذيربط.
راهبري تحول سازماني:
• برنامه ريزي جامع به منظور ايجاد عزم و باور براي تحول و دگرگوني در ابعاد مديريتي و سازماني دستگاه.
• بستر سازي، توانمند سازي و ايجاد فضاي ترغيبي و تبليغي مناسب در سطح كشور براي تحقق عملي امر تحول مرتبط با وظائف دستگاه.
• انجام مطالعه و برنامه ريزي جامع به منظور ايجاد عزم ملي، مديريت تشكلهاي راهبري كننده امر تحول سازماني در دستگاه، توسعه و ترويج مفاهيم تحول و انجام فعاليتهاي ستادي وپشتيباني مربوط.
• مطالعه، برآورد و پيشنهاد بودجه و اعتبارات و منابع مورد نياز طراحي و برنامه هاي نوسازي و ايجاد تحول سازماني و توسعه و بهره گيري از فن آوري اطلاعات و اداري دستگاه به مراجع ذيربط.
• نظارت وپيگيري اجراي مصوبات وبخشنامه هائي كه درراستاي ايجادتحول سازماني به تصويب مراجع ذيربط رسيده وابلاغ گرديده است.
معرفی رئیس اداره امور حقوقی و روش تماس
رئیس : حسن زارعی
مدرک تحصیلی: لیسانس
تلفن مستقیم :
تلفن مرکزی :
دورنگار: 8241066
آدرس Email:
آدرس :
صندوق پستی:
محل استقرار : همدان میدان بعثت کوچه مشکی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان
جانشین/معاون:
شرح وظایف اداره امور حقوقی
1-دبیرخانه هیأت نظارت استان موضوع ماده 33 اصلاحی
2- دبیرخانه ستاد فرعی مستندسازی اموال غیرمنقول سازمان
3- تأیید کلیه قراردادهای منعقده در سازمان
4- طرح دعوی اعم از حقوقی و کیفری علیه افراد حقیقی و حقوقی
5- تهیه و تنظیم فرم قرارداد برای کلیه واحدهای سازمانی
6- پیگیری املاک فاقد سازمان
7- پیگیری افراز و تفکیک املاک تحت تملک سازمان
8- تهیه و تنظیم انواع لوایح دفاعیه، اعتراضیه در محاکم عمومی و دیوان عدالت اداری
9- شرکت در جلسات کلیه سطوح دادگاههای عمومی
10- شرکت در جلسات کمیسیون¬های ماده 100 قانون شهرداری¬ها
11- شرکت در جلسات کمیسیون¬های تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی
12- شرکت در جلسات هیأت¬های حل اختلاف و تشخیص اداره کار و امور اجتماعی
13- تهیه و تنظیم پاسخ استعلامات
14- انجام حمایت قضایی از کارکنان سازمان
15- شرکت درجلسات مرتبط با مسائل حقوقی در سازمان و خارج از سازمان
16-ارائه مشاوره و ارشاد مدیران و کارشناسان سازمان درخصوص مسائل حقوقی
17- عضو کمیسیون معاملات سازمان
18- عضو ستاد فرعی ماده 88 قانون تنظیم بخشی ازمقررات مالی دولت
نقشه سایت
|
وضعیت آب و هوا
|
پشتیبانی افراد کم توان
تمامی حقوق برای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان محفوظ می باشد
طراحی و اجرا: شبکه فراپیوند