Menu
بیانیه سطح توافق خدمات در تارنمابی 
 
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان جهاد کشاورزی را به اطلاع میرساند
تارنمای سازمان جهاد کشاورزی امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است. در قسمت "ارتباطات مردمی" علاوه بر ارائه اطلاعات تماس بخشهای تخصصی و دفاتر، برنامه مسئولین برای دیدارهای مردمی و نیز بخش پرسشهای متداول جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است 
به محض ثبت پیام یا درخواست، و ایجاد کد پیگیری، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعالم و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. تارنمای سازمان جهادکشاورزی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان جهادکشاورزی از قبل اطلاع رسانی خواهد شد. تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان جهادکشاورزی بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای تعطیل انجام خواهد شد.


تمامی حقوق برای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان محفوظ می باشد