
۲۷ اردیبهشت ماه فرصتی برای تاکید بر نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان ها و جامعه است
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی همدان، فرهنگ زمانی گفت: در دنیای امروز، روابط عمومیها نقشی کلیدی در تصمیمگیریهای مدیریتی و استراتژیک سازمانها ایفا میکنند که این نقش به عنوان ابزاری مدیریتی برای فعالیتهای حرفهای، علمی و الکترونیکی، از ویژگیهای بارز روابط عمومی در عصر ارتباطات به شمار میآید.
وی افزود: یکی از جنبههای برجسته مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیطهای بیرونی سازمان و حتی جهانی است.
فرهنگ زمانی بیان کرد: وظایف استراتژیک روابط عمومی شامل دخالت در فرآیند تصمیمگیری سازمان میشود.
مدیر امور اراضی استان همدان خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در زمانهای که اطلاعرسانی در تمامی حوزهها پیشتاز است، به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.
فرهنگ زمانی در پایان گفت: ۲۷ اردیبهشت ماه فرصتی برای تاکید بر نقش کلیدی این حوزه در سازمان ها و جامعه است، و موفقیت و پایداری سازمانها، ادارات و شرکتها به عملکرد مؤثر روابط عمومیهای آنها وابسته است.