توافقنامه سطح خدمت (خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان)
مقدمه :
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) هنگام دریافت خدمت از سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به اطلاعاتی اساسی از قبیل (قوانین مرتبط و هزینههای مربوطه مرتبط با خدمات (در صورت وجود) ،شماره تماس مسوولین خدمات ،راهنمای انجام خدمت ،سوالات متداول ،فرم های قابل دانلود و.....) دسترسی خواهند داشت .
هدف :
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، کیفیت تحویل همه خدمات شناسه دار برای آحاد مردم مورد توافق قرار گیرد. ·این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت :
سازمان جهاد کشاورزی استان همدان مسئولیت دارد که خدمت و/یا پشتیبانی محصول را به ترتیب زیر ارائه نماید: در دسترس بودن صفحه اصلی تارنما به زبان فارسی و انگلیسی اطلاعات مربوط به سازمانهای وابسته اطلاعات تماس مورد نیاز مخاطبان در بخش تماس با ما وجودRSS و تکنولوژیهای مشابه برای تبادل اطلاعات اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در مورد دستگاه، در زیر صفحه اختصاصی هر بخش از سازمان در منوی معاونت ها اخبار مرتبط با حوزه کشاورزی آرشیو اخبار بخش پرسشهای متداول در تارنما امکان چاپ و همچنین امکان تهیه نسخه الکترونیکی در قالب فرمت های رایج (pdf و غیره) از فرمهای مورد عمل و مستندات موجود در تارنما بخش نظرسنجی در تارنما تالار بحث و گفتگو در تارنما (جهت کاربران با دسترسی خاص) قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه دستهبندی خدمات، مناسب با نیاز مخاطبین حوزه های مرتبط دستهبندی خدمات الکترونیکی دستگاه و ارائه آن از طریق میزخدمت الکترونیکی امکان ارائه انتقاد، پیشنهاد، و شکایت در تارنما با استفاده از فرمهای الکترونیکی ( پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام میگردد ) آگهی های مناقصات و مزایده ها تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:
- ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن
- تصحیح و رفع اشتباهات درخواست کننده خدمت از طریق تعاملات آنلاین (سرویس پیام کوتاه،اطلاع رسانی در کارتابل درخواست کننده)
- حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی درخواست کنندگان خدمات
- پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم
- اطلاع رسانی از پیشرفت وضعیت درخواست متقاضی از طریق تعاملات آنلاین(زمان ارائه خدمت )
- ایجاد وحدت رویه به منظور ارائه خدمت در ستاد و صف به متقاضی خدمت
تعهدات شهروندان :
- صحت اسناد و مدارک ارائه شده
- صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی
خدمات و تعرفهها :
تعرفه ها و خدمات قابل ارائه سازمان بصورت ملی می باشد و در سامانه های برخط در دسترس عموم قرار گرفته است.
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان را به اطلاع میرساند:
تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است. در صفحه نخست خدمات و سامانه های الکترونیکی قرار داده شده است . به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بدون خارج شدن تارنما در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد. و در صورت هرگونه اشکال و نقص فنی، به مخاطبان اطلاعرسانی خواهد شد.